Grafiki stockowe zna każdy, kto pracuje w IT przy tworzeniu czy zarządzaniu contentem. Są relatywnie tanie, jest ich dużo i są... powielane setki czy tysiące razy na różnych stronach. To niszczy ich unikatowość i oryginalność. Dodatkowo nie mamy wpływu na to co zawiera dany stock - albo z niego korzystamy w takiej formie w jakiej jest, albo rezygnujemy. I tutaj pojawia się sztuczna inteligencja, która niemal w nieograniczony sposób może tworzyć dla nas (i za nas!) grafiki, których poszukujemy.
Content, czyli mówiąc potoczniej treści na stronie internetowej to jeden z istotnych elementów budowy jej widoczności w wyszukiwarce. Oprócz wartości SEO odpowiednio przygotowany content ma też funkcję sprzedażową - ma zachęcić potencjalnego Klienta do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Samo napisanie długiego tekstu, bez odpowiedniego zoptymalizowania treści może jednak niewiele dać. W tym artykule pokażemy jak szybko i kompleksowo tworzyć treści na strony WWW - bez specjalistycznej wiedzy z zakresu SEO i dużego przygotowania merytorycznego w temacie tekstu.
Na pytanie: „Co to jest sztuczna inteligencja?” nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi. Definicja ta często zależy od kontekstu, w którym jest używana. W skrócie, **sztuczna inteligencja** to gałąź informatyki, która skupia się na tworzeniu systemów, które są w stanie wykonywać działania, które zazwyczaj wymagają zdolności intelektualnych człowieka. Działania te obejmują uczenie się, rozumienie języka naturalnego, rozpoznawanie mowy, rozpoznawanie wzorców i szereg innych funkcji.